VIKTIGT!

Nu har det blivit som så att en riktigt dålig blogg har uppstått av en kille som jag absolut INTE känner. Jag skulle gärna linka den, men jag vill inte att han ska få besökare. Men vafan: http://denotroligaherra.blogg.se/

Bara för att jag linkar den betyder INTE att ni ska gå in på den, bara om ni ska skriva dumma saker till den (gå in på den och skriv vad ni tycker om den, men bara dåliga saker). OKEJ? Ni kan ju bara gissa vilken looser som har skapat skiten! Det finns säkert bara dåliga adamskämt på den oxå... MARTIN VI HAR OSS EN FIENDEBLOGG att tampas med, änd itts göving davn!

ADAM DIN HÄRMAPA!!! :@

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle aldrig i hela mitt liv ens tänka på att gå in på den bloggen!!

2009-10-13 @ 09:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0